el meu passat cap de setmana

hola gent com no tinc res a fer us explicare que e fet aquest cap de setmana.
el dissabte vaig dormir fins les 11 i mitja despres vaig anar a jugar a futbol fins la una despres vaig jugar a la play 2 fin les 2 y després vaig anar a dinar vaig acabar a les 3 i mitja vaig sortir amb els amics a fer un tom per que esta avorrit i això de estar a casa em ratlla molt...
total vaig arrivar a casa a les 7 i mitja i vaig veure la tele fins les vuit (no donaven gran cosa...) ivaig anar a jugar a l'ordinador pro a les 9 o així vaig escoltar molta fressa a baix i vaig baixar i era el meu germa i eran els meus germans que estaven discutin i vaig anar-me cap a dalt perque m'avorria

com sóc?

ola gent ara us diré com sóc(per variar).Sóc una mica alt,tinc el cabell castany,i els ulls marrons.

m'agrada juagar a básket i a futból i sortir amb els amics i fer viatges fora. m'agrada portar roba ample,

i estic molt bó!!!

visca l'espanyol!!!

visca l'espanyol!!!

dijous, 5 de febrer del 2009

La esglesia de Sant Genís

Aquesta església va ser cremada dues vegades durant la Guerra Civil. La reconstrucció de l'església es va iniciar el 1942, sota la direcció facultativa de l'arquitecte El Puig Boada, amb la benedicció de la primera pedra de la nova església de Sant Genís que, encara que es diu igual que l'antiga, es va localitzar en altre lloc, el Plà de l'alzina. Fa pocs anys seguint el projecte inicial, es va construir una capella bautismal, la porxada davantera i el campanar. En l'absis hi ha unes pintures amb la tècnica del fresc que representen la Santa Trinitat pintades per Jaume Busquets en l'any 1955. Els vitralls de la Nau són de l'obrador de vitralls Oriach, també de l'any 1955 i representen arcàngels, patriarques, apòstols, evangelistes, sants màrtirs i els 7 dons de l'Esperit Sant, en la rosassa de la façana. En la capella bautismal, de l'any 1955, l'artista Eusebi Vila, va representar al sostre de la capella els símbols de Bautisme i de la Mare de Déu del Roser. Els vitralls de la capella van ser realitzats per la casa Solé de Palau amb els cartrons de la vidrada Antoni Vila. En l'entrada de l'església hi ha un mosaic que representa a Jesús, obra de l'artista Grau-Garriga. L'església de Sant Genís de Plegamans és l'única que estava situada en la part de Plegamans. També va ser consagrada per Sant Olegario en 1121 i era una església d'estil romànic.