el meu passat cap de setmana

hola gent com no tinc res a fer us explicare que e fet aquest cap de setmana.
el dissabte vaig dormir fins les 11 i mitja despres vaig anar a jugar a futbol fins la una despres vaig jugar a la play 2 fin les 2 y després vaig anar a dinar vaig acabar a les 3 i mitja vaig sortir amb els amics a fer un tom per que esta avorrit i això de estar a casa em ratlla molt...
total vaig arrivar a casa a les 7 i mitja i vaig veure la tele fins les vuit (no donaven gran cosa...) ivaig anar a jugar a l'ordinador pro a les 9 o així vaig escoltar molta fressa a baix i vaig baixar i era el meu germa i eran els meus germans que estaven discutin i vaig anar-me cap a dalt perque m'avorria

com sóc?

ola gent ara us diré com sóc(per variar).Sóc una mica alt,tinc el cabell castany,i els ulls marrons.

m'agrada juagar a básket i a futból i sortir amb els amics i fer viatges fora. m'agrada portar roba ample,

i estic molt bó!!!

visca l'espanyol!!!

visca l'espanyol!!!

diumenge, 18 de maig del 2008

El text persuasiu


text nº 1:

El que aquest text vol dir és, que, sempre que vas begut tens un 99% de posibilitats de que t'astavellis i posiblement moris al accident.Aquest text persuasiu va ser escrit amb la finalitat de que la gent no begui quan condueixi o a l'inversa.

text nº2:
Aquest text persuasiu es de un spot de publicitat i té la finalitat de que cregis que aquest producte pugui eliminar qualsevol insecte fins i tot l'spiderman, i , per suposat et volen dir que es el millor producte anti-insectes perque el compris.