el meu passat cap de setmana

hola gent com no tinc res a fer us explicare que e fet aquest cap de setmana.
el dissabte vaig dormir fins les 11 i mitja despres vaig anar a jugar a futbol fins la una despres vaig jugar a la play 2 fin les 2 y després vaig anar a dinar vaig acabar a les 3 i mitja vaig sortir amb els amics a fer un tom per que esta avorrit i això de estar a casa em ratlla molt...
total vaig arrivar a casa a les 7 i mitja i vaig veure la tele fins les vuit (no donaven gran cosa...) ivaig anar a jugar a l'ordinador pro a les 9 o així vaig escoltar molta fressa a baix i vaig baixar i era el meu germa i eran els meus germans que estaven discutin i vaig anar-me cap a dalt perque m'avorria

com sóc?

ola gent ara us diré com sóc(per variar).Sóc una mica alt,tinc el cabell castany,i els ulls marrons.

m'agrada juagar a básket i a futból i sortir amb els amics i fer viatges fora. m'agrada portar roba ample,

i estic molt bó!!!

visca l'espanyol!!!

visca l'espanyol!!!

dimarts, 20 de maig del 2008

Text persuasiu


aquest text persuasiu vol dir que aquest beguda amb alcohol es tan natural com la mateixa natura i que fins i tot els colibris agafen el nectar com farien amb una flor.